[uppsalapendeln] Re: SV: "SMS gone berserk..."

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Mar 2003 13:48:32 +0100

lugn, bara - snart tar SJ betalt för SMSen också! Samma idé som Microsoft m fl - sälj på folk ett (dyrt) system, sen säljer du "uppgraderingar" som egentligen är korrigeringar av de fel som ditt första system hade. Sen kan du casha in pegnar under lång tid framöver.

/F

Pamela Davidsson wrote:

Men mobiloperatörerna tjänar massvis med pengar ;-)
Å SJs utgifter ökar...

Man önskar ju att SJ skulle subventionera våra biljetter istället för mobilnäten.

/Pamela

Citerar "sarasundquist.privat" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxxxx>:

Jag har också fått ett flertal. Korkat.

/Sara
-------------------

man får ett för varje tåg, liksom. Urkorkat. hittills har jag

fått för

16.10. 16.27, 16.30 och 16.40. Alla med samma innehåll.

/F

Ãhman Gustav wrote:

Du kanske har fått mitt också, för jag har inget fått...
/Gustav

-----Ursprungligt meddelande----- FrÃ¥n: Fredrick Beste [mailto:Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx] Skickat: to 2003-03-06 13:15 Till: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm Kopia: Ãmne: [uppsalapendeln] "SMS gone berserk..."

nu har jag hittills fått 3 SMS om att SJs SMS-tjänst inte ger

trafikinfo

idag mellan 16.10 och 19.10....

Det hade kanske räckt med ett enda till alla som registrerat sig
istället för ett per avgång...

Om du vill avsluta din medverkan, skicka ett tomt e-postmeddelande

till

Du har fä³´ det hã° brevet eftersom du ã° med pãxµppsalapendels

e-postlista.

Om du vill avsluta din medverkan, skicka ett tomt e-postmeddelande

till

uppsalapendeln-request@xxxxxxxxxxxxx
med 㬮et
unsubscribe