[uppsalapendeln] Re: SV: Reklammation av 7.17 tåget idag

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Feb 2003 20:09:28 +0100

Hej !

Man kan inte bli annat än förbannad !!!
Om ledningen revs ner cirka 6.50 så borde rimligen de i Uppsala känt till det
kl 7.20 när de släppte iväg ett försenat 6.53-tåg, försenat 7.06-tåg och
försenat 7.15-tåg !!!
Varför gör de på detta viset ????

Ingen enda nerriven kontaktledning har väl reparerat sig själv på kort tid. Att
sitta instängd på 7.15-tåget i över två timmar är ingen rolig start på
arbetsdagen.

/Pamela