[uppsalapendeln] SV: Reklammation av 7.17 tåget idag

  • From: Thomas Tydal <uppsalapendeln@xxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Feb 2003 16:43:31 +0100

> Hur ska man fylla i och bete sig för att få någon slags
> kompensation för förseningen på över två timmar idag med
> 7.15-tåget ?

Skriv ett brev där du berättar vilket tåg du hade tänkt åka med och vilket
datum det gällde. Jag antar att du åker på kort? Tala om det också så de i så
fall slipper undra varför du inte skickat med några biljetter.

Adressen är:

SJ AB Kundtjänst
Kundbrev
Stationsgatan 4
775 50  KRYLBO

> Tydal, eller någon annan, vid vilket klockslag revs ledningen ner ?

Det verkar ha varit tåg 962 som passerade Häggvik 06.53, för det kom aldrig
längre än så (skulle ha passerat Rotebro 06.55).

Så, cirka tio i sju.