[uppsalapendeln] SV: Re: träff med riksdag s ledmot

  • From: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Feb 2003 10:01:12 +0100

Helt enkelt prosaavdrag på lönen för den person som skriver så!

Jag har sagt det förut - var är policy och rutiner för klagomålshantering!!!
När man inte ens kan skriva begripliga svar efter tre omgångar.

Jag har haft turen att en handläggare ringde upp mig när jag korresponderat
ett antal gånger om ett klagomål från förra våren. Han var duktig! Men han
känner sig nog ensam i Krylbo med den kundanpassade attityden som råder
där...

Ulrika