[uppsalapendeln] Re: SV: Re: resegarantin återbetalning en sak till

  • From: "Pamela Davidsson" <pamprivat@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Feb 2004 12:20:36 +0000

Hej !
Jag har TIM-kort och reklammerade 7.30-tåget som var 25 minuter förenat den 22 januari.
Jag fick ett värdebevis på 69 kr med posten igår, och vänliga hälsningar från SJ.

/Pamela
(Jag hade inte begärt ersättning för porto)

From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [uppsalapendeln] SV: Re: resegarantin återbetalning en sak till
Date: Tue, 10 Feb 2004 10:12:14 +0100

Intressant också  att veta hur mycket man får tillbaka om man har
TiM-kort.
Resan kostar i så fall 69:- (61:- för studerande). Har någon med
TiM-kort reklamerat?
/D