[uppsalapendeln] SV: Re: resegarantin återbetalning en sak till

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Feb 2004 10:22:38 +0100

Jag brukar köra med
SJ  AB
KUNDTJÄNSTEN
SVARSPOST
KundNr 122 180 604
774 20 Aversta

Porto betalt! Funkar utmärkt!

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: uppsalapendeln-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:uppsalapendeln-bounce@xxxxxxxxxxxxx] För Fredrick Beste
Skickat: den 10 februari 2004 08:37
Till: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Kopia: irja.backstrom@xxxxx
Ämne: [uppsalapendeln] Re: resegarantin återbetalning en sak till

jag hade också åberopat porto, men fick inget heller. detta går stick i
stäv med det Irja påstod på senaste mötet. De  andra  äldre blanketterna

för resegaranti (de som inte
har med tiden att göra) är ju portofria, men går till en postbox i
Avesta.  De nya, som har med res-tiden att göra, går till stationsgatan
i Krylbo. måhända är detta i slutändan ändock samma ställe?

/F

b b wrote:

> Till råga på allt hade jag åberopat ersättning för porto. Det kan
> definitivt inte ingå i de 44 kr jag fått. Detta måste jag gå till
> grunden med.
>
> Jag blir så trött !!!!
>
> / Bengt

> Hitta rätt på nätet med MSN Sök http://search.msn.se/

This communication is confidential and intended solely for the
addressee(s). Any unauthorized review, use, disclosure or distribution
is prohibited. If you believe this message has been sent to you in
error, please notify the sender by replying to this transmission and
delete the message without disclosing it. Thank you.

E-mail including attachments is susceptible to data corruption,
interruption, unauthorized amendment, tampering and viruses, and we only
send and receive e-mails on the basis that we are not liable for any
such corruption, interception, amendment, tampering or viruses or any
consequences thereof.