[uppsalapendeln] SV: Re: =?iso-8859-1?Q?SV:_[uppsalapendeln]_återigen_enkelspår...?

  • From: anders.s.eriksson@xxxxxx
  • To: lena.lindstrom@xxxxx, Gustav.Ohman@xxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Oct 2003 13:36:48 +0200

Ja - men varför kan inte stationspersonalen ta lite egna initiativ och ropa
ut dem???
Genom att studera bara bildskärmarna i morse förstod man att det skulle gå
åt helvete....
Någon borde kunna få fram vilket tåg som skulle gå först mot Stockholm....

07,10 - rolig personal som ropade ut att alla som skulle med x2000 till
göteborg kunde ta det lugnt - "det kommer från sundsvall och blir minst 1
timme sen till stockholmscentral...

Anders