[uppsalapendeln] Re: SV: Re: inställt tåg och flygblad

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Jan 2003 12:02:48 +0100

Visst är det märkligt med information. Jag förstår nu rusningen som blev
och orden som jag nästan inte hörde... "det går ett tåg från spår tre...."
jag struntade i detta (har tack och lov flextid) och delade flygblad
istället.

Visst borde man kunna hoppa på vilket tåg som helst, som går - o inte
annat för att uppfylla den gamla tesen: kunden har alltid rätt, alt för
kunden. Vilket SJ har glömt sedan länge... kunden har nästan aldrig rätt
nu för tiden, det är bara avgiften: vi har rätt att betala.
/Eva Britt

Eva Britt Karlsson
Vänsterpartiets kansli
e-post: evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx