[uppsalapendeln] SV: Re: Säkerhet på X2000-tå gen

  • From: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Feb 2003 14:38:07 +0100

Jag har ganska ofta åkt X2000 sträckan Sthlm - Uppsala och har aldrig varit
med om att man varit tvungen att stå. Byta plats för att ngn annan har
platsreserverat men inte ståplats (däremot har jag flera gånger suttit på
golvet i vanliga pendeln...).
Borde inte vara några problem att vi får åka med i X2000.

Ulrika