[uppsalapendeln] Re: SV: Re: SVT-ABC intresserade av Arlanda-prserna!

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: anders.s.eriksson@xxxxxx,PendlarNätverket Uppsal a-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Dec 2003 13:11:28 +0100

Japp! Vi behöver nån form av "bevis" för att SJ faktiskt LOVADE införa garantin fr o m 1/12 i år - och sen bara struntade
i att också göra det. Jag minns inte hur de skrev och utfäste sig förut - nån som vet bättre? För har de lovat och sen tagit tillbaks det,
kan vi ev skramla med processvapnet och KO mot dem.

/F

anders.s.eriksson@xxxxxx wrote:

Bra jobbat!!!

Nästa vecka - vid någon försening borde vi dra igång det här med utebliven
resegaranti....
"Jag har köpt mitt kort i slutet av november och resegarantin skulle gälla
från 1 december - nu får jag inga pengar....."

idag var tyvärr 07,00 nästan försenad - det stannade 4 minuter och 45
sekunder försent....

Anders