[uppsalapendeln] SV: Re: SV: denna morgons förseningar

  • From: Thomas Tydal <uppsalapendeln@xxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 28 Aug 2003 15:54:05 +0200

Fredrick,

> Dessutom var 16.30 från Stockholm c:a 10 minuter sent igår.

Det blev endast åtta minuter sent tack vare att man lyckades laga felet. Det
hade blivit ännu mindre om inte ett pendeltåg hunnit före.

> överhuvudtaget går direkttågen knackigt just nu, tycker jag.

Punktligheten för direkttågen ligger hittills (030818-030828) på 74%, så det är
ju under snittet. Uppdelat per tåg ser det ut så här:

07.00: 67%
07.30: 78%
08.00: 89%
16.30: 63%