[uppsalapendeln] Re: SV: Re: SV: Re: ant eckn ingar fr�n mö te med C hristina Gordo n 2003-02-25

  • From: Irma Ridbäck <irma.018129984@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Feb 2003 22:50:37 +0100

Vad kostar egentligen en biljett Uppsala - Stockholm? Lite konfunderad blir
man över priserna. Jag tolkar nedan som att 76 kr är ordinarie pris, men är
det lågpris?
Enligt information i senaste kupé är ordinarie pris: 80 kr, medan lågpris är
"40 kr mellan Uppsala och Stockholm, ... vilket är hälften av ordinarie
pris." Man ska då ha"TIM-kort med inladdad börs. "

> Från: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
> Datum: Wed, 26 Feb 2003 13:52:21 +0100
> Till: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
> Ämne: [uppsalapendeln] Re: SV: Re:  anteckningar från möte med Christina