[uppsalapendeln] SV: Re: SV: Re: VB: Priser 63 kr enkel resa: Svar från SJ

  • From: <anders.s.eriksson@xxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 May 2004 13:27:00 +0200

Ja men nu måste vi väl ändå tänka på att det är 2004; visst kan de ha en
prislista på nätet - men den måste kunna ändras från en dag till en annan - det
är väl bara vänsterpartiet som lever i en planekonomitanke nu för tiden. Vilken
butik organsiation kan erbjuda en konsumet ett pris udner en längre tid?

Det äör kanske pga prislistan 2002 och tidigare som det delvis ser så dystert
ut för sj och deras ekonomi. JAg tycker att det går åt rätt håll annars nu.
Desto fler som får lämna sj-skeppet - desto trevligare blir den personal jag
stöter på och tågen rullar på bra jmf med förra våren...

Anders