[uppsalapendeln] SV: Re: SV: Re: SV: Re: SJ svar

  • From: Öhman Gustav <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Feb 2003 11:49:21 +0100

Jag blir så förbaskad på detta.
STÄLLER SJ IN ETT TÅG SKALL DE FÖRLORA MOTSVARANDE BILJETTINTÄKTER!
Om det är i form av ersättning till resenärer eller skadestånd till den
statsmakt som betrott dem med monopolsits är en sekundär fråga.
Idag är ju för höge farao varje inställt tåg en vinstaffär. Tro tusan att
de inte anstränger sig mer då.
/Gustav  (Lite extra sur efter det tappade stafettguldet...)