[uppsalapendeln] SV: Re: SV: Re: 1:a klass

  • From: "SONJA NIMMERSTAM" <sonja.nimmerstam@xxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Dec 2002 22:32:18 +0100

Jag har ocksa trottnat pa de svarlasta meddelandena darfor borde vi =
halla till p=E5 Yahoo webb-sidan. Mitt svar till ett tidigareYahoo =
grupp-mail gick snett, jag fick besked om att det hade gatt ivag men det =
kom aldrig med.=20
Jag har undvikit namnda kombinationer men det hjalper inte, det =
meddelande som jag sjalv fick var lika galet, darmed gav jag upp att =
skriva som du foreslar. Jag tror att mitt sista mail blev lite =
missuppfattat pga detta. Jag foreslar att de ska satta in extra vagnar =
och da det inte finns tillrackligt med 2:a kl vagnar kan de satta in 1:a =
klass vagnar som SJ lar ha gott om. Den ordinarie 1:a klass vagnen ska =
da givetvis vara av den basta komforten.
/sn