[uppsalapendeln] Re: SV: Re: SV: Pen gar ti llbaka vi d f?ðrse ningar

  • From: Jöns Weimarck <jons.weimarck@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Feb 2003 19:40:27 +0100

Angående de konstiga tecknen så verkar det handla om kombinationen av
programmet den som skickar använder och programmet som mottagaren använder.
En dålig kombination ger fler eller färre konstiga tecken... Det verkar
tyvärr inte heller finnas någon bra inställning jag kan göra på
freelists-servern för att lösa problemet, och vad som känns lite tråkigt är
att det dessutom verkar uppstå lite godtyckligt från dag till dag.

Att använda hotmail för att läsa verkar hur som helst vara att utmana ödet
kan jag meddela...

/Jöns