[uppsalapendeln] Re: SV: Re: SV: Pen gar ti llbaka vi d f?ðrse ningar

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 21 Feb 2003 13:30:58 +0100

det ser bra ut när det kommer till mig...!

/F

EvaBritt Karlsson wrote:

Nu börjar alla mejl ha konstiga tecken ist f å,ä och ö  - tidigare hade
bara Gustavs det - går det att fixa via servern? Eller är det hos mig
felet sitter (d v s vår server och vårt e-postpogram?)

Å blir ?"
Ä ?§
Ö = ?ð eller ?ñ

M v h Eva Britt

uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx skriver:

jag tar ?"terigen upp den fr?"gan med henne p?" tisdag. det k?§nns som om jag m?"ste ge henne en grundkurs i "marketing" och "customer relations",
vilket ju kan ta tid. Men om hon inte begriper s?" m?"ste hon f?"s att fatta!! Det var s?§kert s?" h?§r det k?§ndes f?ðr de som skulle f?ðrs?ðka

l?§ra

gamla
"planekonomer" fr?"n ?ñststaterna att ist?§llet t?§nka marknadsekonomi.

Men

man f?"r f?ðrs?ðka hoppas p?" m?§nniskors sunda f?ðrnuft.