[uppsalapendeln] SV: Re: SV: Ang: Re: förslag till slut lig version

  • From: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Jan 2003 13:38:54 +0100

Genom att tjata, tjata tjata. Jag vet inte hur många gånger som jag blivit
uppmanad att skicka mina anspråk en andra gång eftersom de tappat bort
breven!

850 kr:
Det var under perioden juni tom okt tror jag. Bla var jag försenad 3 timmar
12-24/6 dvs 8 (!) arbetsdagar. Jag tror att samtliga förseningarna var över
stipulerade 30 minuter (=6x50 kr i ersättningscheckar). Men, nu är väl
möjligheten att få ut dessa checkar borttagen...

Ulrika