[uppsalapendeln] SV: Re : SJ och snön

  • From: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 5 Feb 2003 13:52:05 +0100

Glöm inte att det inställda 0740 medförde att de som tänkte ta det och var
tvungna att ta 0810 blev 36 minuter sena. De som tänkte ta 0756 och åkte
0810 blev ca 20 minuter sena.
Men, det är klart - SJ räknar ju inte inställda tåg som
försenade...Surprise! Passagerarna upplever det som en försening oavsett om
de kommer försent pga försenat eller inställt tåg!

Ulrika