[uppsalapendeln] SV: Re: Nya TiM-korten

  • From: <anders.s.eriksson@xxxxxx>
  • To: <busett1@xxxxxxxxxxx>, <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Nov 2005 15:05:57 +0100

Du har helt rätt - sl kommer att införa denna typ av kort om ca 1 år. SJ:s kort
kommer då att fugnera både på tåg och inom sl nätet. SL har precis varit i hong
kong för att se att det fungerar utmärkt. Något som kan fungera i Hong Kongs
rusningstrafik borde fungera på uppsala central...

Var inte rädd för förändringar - ingen lagar mat över öppen spis och är rädd
för elspisen idag. När kylskåpen kom var folk rädda och förstod inte fördelen
med dem - is-skåpen hade alltid fungerat bra...

Trevlig helg!

Anders

Anders Eriksson
Kontorschef 5274
SEB  NRPB
Telefon +46-08-131781 Mobil +46-0708864364 Fax +46-08-6190611
Växel +46-(0)771-365365
Postadress 106 40 STOCKHOLM
Besöksadress Rålambsvägen 17
E-post anders.s.eriksson@xxxxxx
www.seb.se
Fakturaadress: SEB Fakturabetalningar ST S4, 106 40 Stockholm