[uppsalapendeln] Re: SV: Re: Kundgruppsdiskussion, restidsgaranti

  • From: "Lena Lindström" <lena.lindstrom@xxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 04 Apr 2003 11:31:07 +0200

Ja och Uppsalabuss eller Upplands lokaltrafik numer tror jag, säger att
deras bussar är anpassade till tågen. Fast de bara kör en buss i
halvtimmen från kl 18.00. Så vi får fortsätta att springa mellan centralen
och centrum för att se bussbaken försvinna och sedan hänga där en
halvtimme. Bussarna borde för tusen gå via centralen i denna pendlarstad!

Jag skriver igen till bussbolaget. Jag blir så arg.

Hälsningar
Lena