[uppsalapendeln] Re: SV: Re: [Fwd: Till Riksdagens trafikutskott- Om SJ/Uppsalapendeln.]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Dec 2002 08:24:36 +0100

visst kan nätverket göra det. Men vem vill hålla i det, försöka boka in oss o s v ?

Kristina Grönholm wrote:

Kan inte nätverket uppvakta trafikutskottet? För några veckor sedan uppvaktades trafikutskottet av en grupp som företräder resande på sträckan Sthlm-Göteborg om de dåliga förhållandena där.

Kristina Grönholm
----- Ursprungligt meddelande ----- Från: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>