[uppsalapendeln] SV: Re: Färre resande?

  • From: Thomas Tydal <uppsalapendeln@xxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 4 Feb 2003 13:00:06 +0100

> Jaha och vad skulle det stå här då????? Skrivet av
> Gustav.Ohman@xxxxxxxx

Det är så kallad base64-kodning. Vissa e-postprogram roar sig med att använda
det. Dock brukar de flesta av dessa tala om att de har använt det så ditt och
mitt e-postprogram automatiskt kan göra texten läsbar igen. Men det gjorde
visst inte Gustavs, så då måste man avkoda det manuellt istället. Det kan man
exempelvis göra med hjälp av verktygen på min hemsida:
http://www.tydal.nu/se/tools/

Men jag har varit snäll och gjort det redan så ni andra slipper. Detta är vad
Gustav skrivit:

"Jag har fått känslan av att trängseln på rusningstågen minskat på
sistone...Det har ju knappast tillkommit nya avgångar eller fler platser...Kan
det vara så att antalet tågresenärer minskat? (Det vore ju inte så konstigt
efter allt schabbel och alla prishöjningar)../Gustav.."