[uppsalapendeln] Re: SV: Re: Flygbladsutdelning

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Jan 2003 11:16:55 +0100

det vore så himla lätt för SJ/Banverket att flagg upp på skärmarna att ett tåg har problem och ej kan förväntas i tid (en "bullet" räcker).

EvaBritt Karlsson wrote:

Tack för upplysningen, Kristina. Nej,man kan väl inte lasta SJ för olyckan
- men för mig var det ytterligare ett försenat tåg i raddan av många
andra. Om man som jag, går trappan från Kungsbron, ned till spår tre, så
får man ju inte veta att det hänt en olycka. Allt man ser är att ett tåg
är försenat.
/Eva Britt

Kristina skrev:

I tisdags skedde en olycka söder om Uppsala, vilket förorsakade
förseningen för 10.40-tåget