[uppsalapendeln] SV: Re: Ang: SV: Re: Inf Xr möte med SJ: input önsk as!

  • From: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 09:26:29 +0100

1825 också tror jag

Ulrika

 -----Ursprungligt meddelande-----
Från:   Fredrick Beste [mailto:Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx]
Skickat:         den 6 februari 2003 09:25
Till:   uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Ämne:   [uppsalapendeln] Re: Ang: SV: Re: Inf Xr möte  med SJ: input önsk
as!

dubbelfel, tycker jag, först dras "trogna2 avgångar in (x.10 kvällstid),
istället behåller man "osäkra" avgångar (x.40) som, visar  det sig med
önskvärd tydlighet nu,
blir våldsamt försenade pga att det snöar och är kallt.  I praktiken kan
man ju säga att det är hart när omöjligt att ta sig hem kvällstid när
det ser ut så här...!

Ni som är lite "erfarna" - det finns ju tåg som vi inte "får" åka med
(ej med i tabellen) men som ändå ibland tar med Uppsalabor?, jag tänker
på X2000 kl 20.25 och, som nedan,
nattåget 23.15. Finns det fler? Jag tänker  ta upp punktet med Gordon -
 kräva att vi får ta ALLA tåg som överhuvudtaget stannar i Uppsala. Även
X2000.

/F

uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
>                    Sänt av:                         Kopia:

>                    uppsalapendeln-bounce@fre        Ärende:
[uppsalapendeln] SV: Re: Inf ör möte med SJ: input önsk