[uppsalapendeln] SV: Re: Ang. SV: Nya TiM-korten

  • From: "Dmitrij" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Nov 2005 11:00:24 +0100

Dessutom kan automater ta pengarna utan att registrera resan om man gör det
för snabbt.

Det hände mig en gång och jag fick pengarana tillbaka, men då reagerade jag
på kvarvarande beloppet för att kortet var nyladdad.

Resan registrerades efter andra försöket, men pengarna drogs av 2 gånger!

Positiv nyhet är dock den nya köp 10 resor betala för 7 kortet.

Pendlar man till Stockholm mindre än 20 gånger per månad blir priset bättre
än månadskort.

/D

  _____