[uppsalapendeln] Re: SV: Re: Ang: Fredagen den 13:e...

  • From: Eva Britt Karlsson <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Uppsalapendeln <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 09:12:41 +0100

Charmoffensiven fortsatte.

För första gången på alla dessa år fick jag ett Nyhetsbrev. Den tågmästare
som viserade biljetterna (bara det, visera biljetter!) delade ut
Nyhetsbrevet till alla (eller så långt det räckte) på 8 tåget idag! :-))

Av någon anledning blev det lite grums i glädjebägaren, tåget kom in till
stationen 8:49 i st. f 8.35. Redan strax utanför Uppsala blev det stopp,  p
g a ett tåg som stod (eller åkte långsamt?) framför oss. Annars brukar just
8-tåget gå väldigt smärtfritt. Jag har inte kommit försent mer än en gång
efter jul. Och under hösten var det relativt snärtfritt.

/Eva Britt