[uppsalapendeln] SV: Re: 7:30 tåget fr Uppsala i morse

  • From: anders.s.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Jan 2004 09:35:37 +0100

Vilken rolig berättelse!!!

Som tur var kom jag med 7,00 - det gjorde dock extra uppehåll i knivsta och
märsta pga att ett försenat tåg norrifrån.... De som var tidiga i knivsta
förstod ingenting.... VIket tåg var försenat frågade alla...

Tänk om SJ var lite förberedda på grund av att älgen - hagalund etc - vilekn
fin serivce... Synd att de inte ropade ut informationen i uppsala + att de
inte sa varför de stannade - tror passagerarna hade uppskattat det.

Anders