[uppsalapendeln] SV: Re: 1:a klass

  • From: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Nov 2002 08:50:32 +0100

Hej igen!
Forsoker utan a, a och o sa kanske det syns battre vad jag skriver;
1:a klass innebar;
battre saten, battre tillgang till sittplats men framfor allt; mojlighet att
sitta pa 'singelplats' och kunna arbeta med uppgifter som man inte vill att
andra ska kunna se. Jag vet flera personer som har kunnat rakna in
pendlingstiden i sin arbetstid just pa grund av detta och det hade inte
varit mojligt om de suttit i 2:a klass. 40 minuters sovmorgon eftersom man
borjar jobbet innan man ar pa jobbet ar trots allt vart mycket!

mvh
Ulrika Eriksson