[uppsalapendeln] Re: SV: Re: 16.55-tåget

  • From: "Tobbe" <humanet@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 29 Apr 2004 11:07:35 +0200

Angående 16.55 tåget, det verkar som att det har bytt status nu
nyligt, vilket öppnar för resande även för oss. Jag har bara hunnit
åka med det en gång och då höll sig tågmästarna klädsamt osynliga. Vi
får väl åka och prova helt enkelt, att det inte finns med i listan ska
inte spela någon roll men med SJ vet man, som bekant, aldrig.

/torbjörn sjölund