[uppsalapendeln] Re: SV: RE: SV : Inför nästa möte med SJ...

  • From: "Lars Åhrlin" <lars.ahrlin@xxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Nov 2002 17:01:53 +0100

Mycket bra id=E9 Rolf!
Jag gick med maillistan ig=E5r, och min mailbox h=E5ller redan p=E5 att sv=
=E4mma =F6ver. Jag kan rekommendera MSNs tj=E4nst d=E4r man gratis kan l=E4=
gga upp en Communtity. D=E4r kan man sj=E4lv v=E4lja om man vill f=E5 mai=
l varje g=E5ng ett nytt inl=E4gg g=F6rs eller inte. Dessutom finns en mas=
sa fina finesser som t.ex. m=F6jlighet att l=E4gga upp dokument och annat=
 p=E5 sidan.

MVH
Lars