[uppsalapendeln] SV: Personalbrist?!?

  • From: anders.s.eriksson@xxxxxx
  • To: Gunilla.Stenman.Jacobson@xxxxxxxxxxxxx,uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 2 Dec 2003 17:39:51 +0100

Kan vi inte köra hårt med kvällspressen??
De borde vara intresserade av misären - Unt i all mening - men de är lite
mesiga - lite för snälla....

JAg har försökt få information om vilka tåg som SJ kommer leka är utsatta
för blockad from fredag. Jag tror att alla lokskador - inställda tåg pga
taskig personalplanering kommer att sägas bero på blockaden. Enligt
kundtjänsten kommer nog uppsala inte att drabbas alls. Men en annan personal
sa att personalen planerades dagen innan - så det blir nog problem... Vilken
framförhållning...
anders