[uppsalapendeln] Re: SV: Pengar tillbaka vi d förse ningar

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Feb 2003 09:06:04 +0100

Jag fick 50 spänn förra veckan efter livlig brevväxling med SJ (mitt brev i
november, deras svar i februari, mitt svar tillbaka och deras brev förra
veckan).
Jag skickat ett nytt brev där jag kräver mer.
Undrar vad det kostar SJ att hålla på så här med varje kund som klagar. Det
är nog billigare med generellt resegaranti.
De borde räkna på det
Dmitrij