[uppsalapendeln] SV: Ny tidtabell

  • From: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 05 Jun 2003 07:45:18 +0000

Jag tror för min del att Gordon belagts med munkavle av sina chefer. Hon har haft tendens till ett alltför kundanpassat sätt och så kan man ju inte ha det.
Mär väl att SJABs nya verksamhetside är att köra tåg när folk vill åka. Vi märker ju det i tidtabellen för sommaren.....

Thomas,
vet du när sista dag var för SJ att söka tåglägen inför sommartidtabellen, respektive kommande vintertabell?

/ Bengt

From: "sarasundquist.privat" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxxxx>
To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [uppsalapendeln] Re: SV: Ny tidtabell
Date: Thu, 05 Jun 2003 09:07:23 +0200

Fredrik (och alla andra):

Ja, då har vi ju verkligen fått svar på frågan någon ställde i vintras
om vi skulle ha fortsatt dialog eller arbeta för en ny operatör.
Som jag minns det då så var väl tidtabellsremissen en av de saker vi
skulle vänta och se hur det blev med?

Personligen är jag nu mer åt hållet att vi kan börja sätta hårt mot
hårt och kräva en annan operatör.

Vad säger ni andra?

/Sara

_________________________________________________________________ Hitta rätt köpare på MSN Köp & Sälj http://www.msn.se/koposalj