[uppsalapendeln] Re: SV: Hösttidtabellerna - fungerar allt?

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: PendlarNätverket Uppsala-Stockholm <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Aug 2003 15:31:46 +0200

inga fysiska träffar är inplanerade, men kanske är önskvärt?
Vad säger ni andra - ett Katalinmöte i höst?

/F

anders.s.eriksson@xxxxxx wrote:

Hej Fredrick!
Det fungerade - dock är det mycket annat som inte fugnerar - tex lokfel - 17,10 från stockholm har varit inställt 4 gånger på 3 veckor!!
På SJ verkar de inte förstå att det loket behöver en rejäl översyn alt
utbyte avlok.

Har ni några fysiska träffar när ni lägger upp planer för aktioner?
Jag skulle kunna tänka mig att bidra med lite idéer om hur man kan skapa
publicitet och uppror hos resenärer/media/press/politiker etc etc

Mvh
Anders