[uppsalapendeln] Re: SV: [Fwd: VB: Jag slutar som affärschef Uppland]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Jun 2003 14:05:18 +0200

var sitter hon, rent fysiskt?
Innebär detta också nu att det inte finns en enskild person som kommer att vara ansvarig för Uppsalapendeln, utan den "bakas ihop" med andra linjer i östra Sverige?

/F

Thomas Tydal wrote:

Fredrick,

kundkontakter kommer i framtiden att finnas hos vår marknadsansvarige för Marknadsområde Öst, Irja Bäckström.

Irja känner jag. Hon är helt rätt person för det. Har ägt hotell tidigare och jobbat med kundbemötande på andra stora företag. Mycket trevlig och väldigt serviceinriktad.