[uppsalapendeln] SV: [Fwd: SV: SV: [Fwd: [uppsal apendeln] Ny sorts grej hände idag - av slängda. ..!]]

  • From: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Mar 2003 16:05:05 +0100

Innebär detta att vi så länge problemen m x2000 varar inte kan åka 1627?
Dvs, det är ytterligare en inskränkning av tidtabellen för vår del...!
Och vad blev det kvar? En tummetott! Nu gäller det i och för sig bara 3
minuter i Stockholm med ankomst 5 minuter senare i Uppsala men det kan ju
tänkas att man missar en bussanslutning pga det här.
Mvh
Ulrika

Date: Fri, 7 Mar 2003 11:16:27 +0100
From: "Gordon Christina" <Christina.Gordon@xxxxx>
To: <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>

Kundbemötandet samt informationen var under all kritik och ansvarig för
linjen och personl har fått tagit del av ditt mail.

Christina