[uppsalapendeln] Re: SV: [Fwd: Nyhetsbrev?]

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Feb 2004 16:31:56 +0100

men på sidan

http://www.sj.se/node/0,4452,6749_1,FF.html

finns ju ingenting? och inte på ett enda tåg jag har åkt på.

/F

anders.s.eriksson@xxxxxx wrote:

Visst finns det....
Litet format - där Irja skirver om prissänkningen - som är en prishöjning enligt tidgare fört resonemang på dessa sidor...
Det är det enda som står där + skiten om nya vagnar i sltuet av året.
Anders

    Date:       Tue, 17 Feb 2004 15:51:04 +0100
    From:       Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
    To:         irja.backstrom@xxxxx

Enligt rykten skall det finnas ett nytt Nyhetsbrev för Uppsalapendeln ute nu.

Varför ligger inte detta på tågen? Jag har inte sett det på ett enda tåg, och jag pendlar varje dag.

Varför finns inte brevet tillgängligt på SJs web-site?

This communication is confidential and intended solely for the addressee(s). Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you believe this message has been sent to you in error, please notify the sender by replying to this transmission and delete the message without disclosing it. Thank you.

    E-mail including attachments is susceptible to data corruption,
    interruption, unauthorized amendment, tampering and viruses, and
    we only send and receive e-mails on the basis that we are not
    liable for any such corruption, interception, amendment, tampering
    or viruses or any consequences thereof.