[uppsalapendeln] SV: Förhandstitt på hösttidtabellen

  • From: Öhman Gustav <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jun 2003 16:27:55 +0200

Jag noterar fler direktavgångar. Även direkttåg 16:30 och 17:30 fr stockholm
passar just mig bra. Borde kunna avlasta "boskapstransporten" 17:10.
(Men hur det funkar för märsta-knivstapendlare får andra uttala sig om)

Fortfarande för dåliga förbindelser på kvällen. Jag saknar verkligen 21:10, för
att inte tala om något efter 23:40.
Inte ens fredagskvällar får man åka sent hem...
/Gustav