[uppsalapendeln] SV: Focus

  • From: Öhman Gustav <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Feb 2003 14:51:18 +0100

Hear, hear...
Målet är snabba, täta, bekväma och framförallt pålitliga transporter
mellan Uppsala och Stockholm, till rimligt pris. (Om inte spårtrafiken kan
pressa priserna under swebus, så ifrågasätter jag faktiskt järnvägens
existensberättigande överhuvudtaget)

Som jag skrivit tidigare, så kan man ju alltid påminna uppsalas
kommunpolitiker att det sitter omkring tio "musikens hus" om året i
kommunalskatt på pendeln...
Det om något borde väl intressera.
/Gustav