[uppsalapendeln] SV: Det har gett resultat

  • From: "SONJA NIMMERSTAM" <sonja.nimmerstam@xxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Feb 2003 13:23:12 +0100

Jag håller med dig Eva, jag tycker också det är toppen. Jag var rädd för att
Gordon ställde in mötet och när Fredrik fick träffa henne nästa gång då hade
redan turlistan blivit tryckt. Om nu turlistan inte är tryckt när Fredrik har
nästa möte med henne, bevaka även att tåg till Märsta ska inte ha 1 timmes
mellanrum 8.10-9.10 på morgonen, när 8.10 är inställt vilket händer då och då
får vi vänta 1 timme till nästa.
/sn