[uppsalapendeln] Re: SV: Ang: samma mail 10000 g�nger

  • From: Jöns Weimarck <jons.weimarck@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 May 2003 11:34:09 +0200

Nej, men din post har inte studsat nånting vad jag vet så du har nog
ingenting att be om ursäkt för!

Hur som helst så har jag alltså nu gjort så att man själv måste skriva in
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxx i adressfältet varje gång man skickar till
listan, även om man svarar på ett tidigare inlägg.
Lite otympligt, men det är nog det enda som fungerar!

mvh
/Jöns