[uppsalapendeln] Re: SV: Ang: samma mail 10000 gånger

  • From: "EvaBritt Karlsson" <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 13 May 2003 11:15:16 +0200

Till alla på pendlarlistan:
Förlåt mig!

Jag är nu tillbaka från två veckors semester, och ber alla om ursäkt för
att jag glömde avaktivera min post till/från uppsalapendellistan.
Jag förstår att ni blev något irriterade på mig när min post började
studsa fram och tillbaka...
Förlåt. ska tänka på att plocka bort mig rån listan när jag har nästa
långa ledighet.

M v h
Eva Britt

Eva Britt Karlsson