[uppsalapendeln] SV: Ang: samma mail 10000 gånger

  • From: Öhman Gustav <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 May 2003 10:11:30 +0200

Hmmm.
Jag brukar inte använda den funktionen ändå, men de flesta mailprogram kan
man ställa in semestersvaren lite noggrannare på. Alltså så att man inte
ger semestersvar just till pendlarlistan, eller åtminstone inte på mail som
kommer från dig själv.

(Annars får man väl skicka en fråga till freelists om detta. Det är
knappast första gången det händer)
/Gustav