[uppsalapendeln] Re: SV: Ang: samma mail 10000 g �nger

  • From: Jöns Weimarck <jons.weimarck@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 May 2003 16:09:51 +0200

Nähä, helt felsäkert är visst inte den här metoden heller. Vissa mailprogram
tillåter tydligen inte att svara-till-fältet är blankt utan letar upp den
riktiga, ursprungliga avsändaren och sätter dit den istället.
I dessa program är det alltså den ursprungliga avsändarens privata
epostadress som
dyker upp i svara-till-fältet istället för att bara vara blankt.
Jag tycker ändå vi fortsätter och provar så här ett tag. Blir det för mycket
felskickningar så ändrar jag tillbaka...

/Jöns