[uppsalapendeln] SV: Ang: Re: Ang: [Fwd: Re: Biljettpriser]

  • From: ulrika.eriksson@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Nov 2002 09:20:12 +0100

Formanskupongerna kommer att tas bort from 1/12 har jag fatt veta fr =
SJ's
kundtjanst i Krylbo. De ar tydligen en extra 'perk' som SJ lagt till =
och som
inte finns med i deras allmanna villkor. De allmanna villkoren har f.o.
tagits fram i samarbete med Konsumentverket...
Alla som har utestaende forseningsklagomal, snabba er pa att skicka in =
dem
denna vecka!

Ulrika Eriksson