[uppsalapendeln] Re: SV: 1.2 Information

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 12:18:46 +0100

Hej !

Ja det var väl det jag misstänkte.
Så mitt förslag A) att utbilda SJs trafikinformatörer och ge dem tillgång till
systemen är högst relevant !
I normal verksamhet är det ju just det du nämner, att förstå termer, samband
etc som man förväntar sig av en kundtjänst/trafikupplysning. Hur ska de annars
kunna ta del av det interna faktaunderlaget/informationen och förmedla till
externa (mindre vetande) kunder ?

TFÖR 3 månader tillbaka i tiden ??? Det var ny info. Om inte jag minns fel så
har SJ sagt till pendlarnätverket att de inte sparar information och därför
bett oss att spara på och sammanställa informationen. därav hemsidan och
mailadressens uppkomst !

m v h,
 Pamela