[uppsalapendeln] Re: SMS

  • From: Catharina Rehn <catharina.rehn@xxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jan 2003 12:39:59 +0100

Jag har skrivit till dem och frågat varför 6.23 inte finns med (i synnerhet eftersom det angivna intervallet är just 6.00-9,10). De skriver dock på webbsidan att de förbehåller sig rätten att under provperioden svara endast på frågor som har med tekniken att göra, så jag förväntar mig inte att höra av dem.

/Catharina

At 11:33 2003-01-30 +0100, you wrote:

Jag har anmält mig till SMS-tjänstens prov-period.
Blev dock omgående besviken när jag skulle lägga min prenumeration.
Det står att :"Pilottesten är begränsad till avgångarna mellan kl. 6.00-9.10
samt kl. 16.00-19.10 från Stockholm och Uppsala."
Jag åker varje dag med tåget som avgår 06.23 från Uppsala.
Det tåget kan man inte ens prenumerera på!!!!!! Undrar varför?
/ Uffe