[uppsalapendeln] Re: SMS

  • From: "Ulf Ekmyr" <ulf.ekmyr@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Jan 2003 11:33:28 +0100

Jag har anmält mig till SMS-tjänstens prov-period.
Blev dock omgående besviken när jag skulle lägga min prenumeration.
Det står att :"Pilottesten är begränsad till avgångarna mellan kl. 6.00-9.10
samt kl. 16.00-19.10 från Stockholm och Uppsala."
Jag åker varje dag med tåget som avgår 06.23 från Uppsala.
Det tåget kan man inte ens prenumerera på!!!!!! Undrar varför?
/ Uffe