[uppsalapendeln] SJs nya ledningsgrupp...

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Sep 2004 13:14:58 +0200

...vill träffa kunderna.
Dels vill de träffa mig separat snart, dels tänker de åka på nån "roadshow" som kommer till Uppsala 7 oktober, för att träffa kunderna direkt. Med påden resan komemr både VDn Forsberg och Ulf Adelsohn.

Vad vill ni i nätverket att jag ska ta upp? Vilka är våra angelägnaste frågor just nu?
Passar tågen tiderna bättre nu än förut?

maila, maila, maila.....!  Utan feedback kan inget bli bättre.